DøgnåpentEtablert i 2002Anonymt og trygt

Døgnåpen telefon:

22 22 66 66
Profilbilde av klarsynte Grethe
Klarsynte Grethe er tilbake 25.6. kl 17:00

Grethe

Mine oppgaver som klarsynt er å hjelpe mennesker og dyr. Kanaliserer energier.

Kode: 787
Se alle
Ærlig og vil deg bare godt. Anbefales vældig 💞
Hun var veldig ærlig og fin å snakke med
Tusen hjertelig takk for realitetsorientering,trengte det ❤️
Rett på sak, og rene ord for penga. Veldig godt å høre.
Takk for fin samtale💕
Ok den:)
Generøs og klar og varm veiledning ❤️
Mycket bra
Tusen takk...du lettet mitt hjerte ❤️og jeg ble så glad.. anbefaler virkelig alle å snakke med Grethe💞❤️
Utrolig hyggelig treffsikker og jordnær 🥰 Utrolig fornøyd over det hun greier å formidle💝Har ingen problemer med å anbefale henne .💝Har stemt 100 prosent for meg 👍❤️

Om Grethe

Velkommen til min side!

Det er en glede å få utvikle meg hos Magic Circle, og det og kunne få bistå de som velger å la meg få et innblikk i sine liv.

Livets opplevelser har lært meg å stole på meg selv. Takknemlighet og ydmykhet er viktige egenskaper, også som klarsynt. Likeledes respekt for energiene jeg tar inn og jobber med. Livet består av valg og konsekvenser, muligheter og utfordringer. Vi har alle en guide i livet vårt, men å lytte til den stemmen og følge seg selv, er en balansegang. Jeg tror på å gi av mitt hjerte uten forbehold og ikke kreve. Jeg kanaliserer energier og jeg vil helst ikke ha for mye informasjon om deg før jeg åpner opp. Dette for å kvalitetssikre samtalen vår og jobbe profesjonelt. Likevel vil jeg lytte til deg og gi deg den tiden du trenger.

Dyrekommunikasjon kan jeg også være behjelpelig med, men husk at her snakker jeg ærlig og direkte ut ifra dyrets ståsted. Jeg kan også finne bortkomne dyr og mennesker. Jeg kan kun forholde meg til dyreeier/nær familie, når det gjelder informasjon og søk. Det er ikke alltid disse ønsker kontakt, så jeg kan dessverre ikke gi noen garantier.

Vil også nevne at jeg jobber med fjern-rensing av hus, samt drømmetydning. Jeg formidler i visse tilfeller kontakt med dine hjelpere og budskap fra den andre siden.

Velkommen til en samtale med meg i fortrolighet.

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldinger.

Vennlig hilsen
GRETHE

På Magic Magasin kan du lese min artikkel om Omsorg fra den andre siden.

Les mer om de ulike tingene jeg kan hjelpe deg med:
Coaching og veiledning
Drømmetydning
Dyrekommunikasjon
Husrens
Jobb og karriere
Juridisk rådgivning
Kanalisering
Kjærlighet og relasjoner
Klarsynt
Medium / Kontakt med avdøde
Savnede dyr

Mine tilbakemeldinger (292 stk):

Alle tilbakemeldinger er anonymisert og gitt etter en samtale.

  • Ærlig og vil deg bare godt. Anbefales vældig 💞
  • Hun var veldig ærlig og fin å snakke med
  • Tusen hjertelig takk for realitetsorientering,trengte det ❤️
  • Rett på sak, og rene ord for penga. Veldig godt å høre.
  • Takk for fin samtale💕
  • Ok den:)
  • Generøs og klar og varm veiledning ❤️
  • Mycket bra
  • Tusen takk...du lettet mitt hjerte ❤️og jeg ble så glad.. anbefaler virkelig alle å snakke med Grethe💞❤️
  • Utrolig hyggelig treffsikker og jordnær 🥰 Utrolig fornøyd over det hun greier å formidle💝Har ingen problemer med å anbefale henne .💝Har stemt 100 prosent for meg 👍❤️
  • Du sier de svarene som du ikke vet men de kommer fra deg 🥰Du e go å prat med🥰
  • Grethe gikk rett på min situasjon, og hun formidlet med sine ord, hva jeg har tenkt selv, om min situasjon.
  • Du er helt fantastisk å snakke med.Får opp masse og gir råd ihht spørsmål.Skjønner ikke at det er mulig å se alt du ser.Du får 12 stjerner for omsorg og omtanke . Du er en ener i verdensklasse.Tusen takk snille gode Grethe💞
  • Bare god,omsorgsfull og vil deg bare godt 💞 Ser klart og tydelig, mye har stemt. Hun er tryggheten selv ,god på å veilede. Føler meg lettere til sinns ❤️
  • Har snakket med Grethe flere ganger. Får ikke de svarene jeg vil alltid. Men det viktigste er at det hun sier stemmer og det har det gjort hittil. Hun sier ikke ting for at jeg skal ringe opp igjen. Men sier det akkurat sånn som hun ser det. Og bruker å si at hun bare må være ærlig og at hun ikke kan pynte på det. Det svir litt. Men det gjør godt i ettertid år man ser at det som er sagt stemmer med virkeligheten. Men hun har også sagt mye som er positivt også🥰 anbefaler Grethe