DøgnåpentEtablert i 2002Anonymt og trygt

Døgnåpen telefon:

22 22 66 66
Profilbilde av klarsynte Grethe
Klarsynte Grethe er tilbake 26.6. kl 17:00

Grethe

Mine oppgaver som klarsynt er å hjelpe mennesker og dyr. Kanaliserer energier.

Kode: 787
Se alle
Veldig mange positive tilbakemeldinger her inne og det forstår jeg veldig godt! Du trengte ikke mye informasjon for å ‘ta inn’ situasjonen, overraskende lite faktisk. Du traff meg rett i hjertet med alt du sa og gav av råd og veiledning. At du er synsk, tviler jeg ikke på, du kunne bare ikke gjettet deg til noe med så lite informasjon fra meg! Og jeg er ikke lettlurt, normalt litt skeptisk og analytisk. Hvis jeg trenger flere råd og veiledning i fremtiden, vet jeg hvem jeg vil snakke med! Tusen takk Grethe! - Trine
Kjære fine deg, Grethe! Det er ikke så ofte jeg blir satt ut av spill, men det greide du nå igjen og nok en gang ;-) Jeg snakket med deg for 2 år siden der du forteller om mannen jeg kommer til å møte og jeg har forstått at alt kommer til oss når tiden er inne for det og vi er klare. (Akkurat hva du sa den gang). Det syns jeg var litt urettferdig, men skjønner nå veldig godt hva du snakket om... Du tok meg og situasjonen inn KUN ved navnet hans og beskrev både han utseendemessig og energimessig for så å forklare hva vi kunne få som utfordringer i fremtiden, slik at vi begge var forberedt på det. Det er som om du sitter og leser hans og min livshistorie fra en bok, med bilder i av oss begge! Jeg bøyer meg i støvet for jobben du gjør og det er virkelig behagelig å være i samtale med deg! Jeg håper flere ønsker å komme med sine tilbakemeldinger slik at kunder kan få lese og oppdage hvor dyktig og god du er! God klem fra Elisabeth.
Vi savnet katten vår som var skadet. Hun hadde vært borte i to dager. Du beskrev stedet hun lå på. Vi lette hele kvelden der vi trodde hun kunne være, og lokket på henne med godteri. I øseregn måtte vi gi opp, men ved midnatt dukket hun opp hjemme. Du sa det kom til å løse seg innen kort tid. Da hun ble borte hadde hun krage rundt halsen. Du sa at denne var borte, men den var faktisk på plass, men knekt. I alle fall er pus tilbake, og vi gleder oss.
Tusen takk for hyggelig samtale . Du er flink til å tolke dyr og beskrev min tispe meget godt. Jeg ble ble rolig og fikk endelig svar for å hjelpe henne til å få det slik hun fortjener.
Grethe du er fantastisk ! For ca 1 år siden var jeg i kontakt med deg angående mitt kjærlighetsliv og sårede følelser. Du fortalte frem i tid og det du sa stemte. Du bekreftet i dag akkurat den samme intuisjon som jeg føler uten at du visste et ord - helt utrolig. Takk igjen, og de beste anbefalinger for Grethe.
Det er noen som treffer godt, står på sitt og Grethe er en av de. Da det gjelder jobb, kjærlighet og klare beskjeder, er dama rå god :)
Tok kontakt med Grethe da katten Mario til barnebarna mine ble borte. Han har vært borte i 2 mnd. men Grethe sa han vil dukke opp, også hvor han holdte til. Stemte det. Han kom til rette i dag. Håper Grethe kan få beskjed at nå er rømlingen kommet hjem igjen. Takker Grethe for hjelpen.
Vi vil takke Grethe stort for den kjempefine dyresamtalen. Hun klarte å kommunisere veldig godt og med mye hjertevarme, dybde og klokskap. Tusen takk ifra oss :). Hilsen Gråpus og Live.
Grethe kan virkelig anbefales på det sterkeste. Alt hun så stemte. Alt fra arbeidet mitt til avdøde kjæledyr. Men mest overrasket ble jeg da hun kunne fortelle meg om bulken på bilen min på høyre side, og at det ikke finnes en enseste ripe i lakken på den. Ja og til og med at sentralstøvsugeren min ikke er i orden. Det er helt sant. Den røk for en uke siden. Mange gode råd fikk jeg også :) De skal jeg huske på :) (har nok spart en del penger der) Tommel opp for deg Grethe .. Og tusen hjertelig takk for en meget hyggelig samtale :) Vi snakkes :)
Tusen takk for gode råd og støtte Grethe, du er så trygg og god å prate med 😊 Jeg fikk leiligheten som du sa, og møte med gutten har også vært som du sa ville skje i juni. Nå blir det spennende tid i møte om jeg vil få den roen jeg trenger. Og om den invitasjonen kommer etterhvert. Ringer deg nok igjen, vi snakkes 😊

Om Grethe

Velkommen til min side!

Det er en glede å få utvikle meg hos Magic Circle, og det og kunne få bistå de som velger å la meg få et innblikk i sine liv.

Livets opplevelser har lært meg å stole på meg selv. Takknemlighet og ydmykhet er viktige egenskaper, også som klarsynt. Likeledes respekt for energiene jeg tar inn og jobber med. Livet består av valg og konsekvenser, muligheter og utfordringer. Vi har alle en guide i livet vårt, men å lytte til den stemmen og følge seg selv, er en balansegang. Jeg tror på å gi av mitt hjerte uten forbehold og ikke kreve. Jeg kanaliserer energier og jeg vil helst ikke ha for mye informasjon om deg før jeg åpner opp. Dette for å kvalitetssikre samtalen vår og jobbe profesjonelt. Likevel vil jeg lytte til deg og gi deg den tiden du trenger.

Dyrekommunikasjon kan jeg også være behjelpelig med, men husk at her snakker jeg ærlig og direkte ut ifra dyrets ståsted. Jeg kan også finne bortkomne dyr og mennesker. Jeg kan kun forholde meg til dyreeier/nær familie, når det gjelder informasjon og søk. Det er ikke alltid disse ønsker kontakt, så jeg kan dessverre ikke gi noen garantier.

Vil også nevne at jeg jobber med fjern-rensing av hus, samt drømmetydning. Jeg formidler i visse tilfeller kontakt med dine hjelpere og budskap fra den andre siden.

Velkommen til en samtale med meg i fortrolighet.

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldinger.

Vennlig hilsen
GRETHE

På Magic Magasin kan du lese min artikkel om Omsorg fra den andre siden.

Les mer om de ulike tingene jeg kan hjelpe deg med:
Coaching og veiledning
Drømmetydning
Dyrekommunikasjon
Husrens
Jobb og karriere
Juridisk rådgivning
Kanalisering
Kjærlighet og relasjoner
Klarsynt
Medium / Kontakt med avdøde
Savnede dyr

Mine tilbakemeldinger (292 stk):

Alle tilbakemeldinger er anonymisert og gitt etter en samtale.

  • Veldig mange positive tilbakemeldinger her inne og det forstår jeg veldig godt! Du trengte ikke mye informasjon for å ‘ta inn’ situasjonen, overraskende lite faktisk. Du traff meg rett i hjertet med alt du sa og gav av råd og veiledning. At du er synsk, tviler jeg ikke på, du kunne bare ikke gjettet deg til noe med så lite informasjon fra meg! Og jeg er ikke lettlurt, normalt litt skeptisk og analytisk. Hvis jeg trenger flere råd og veiledning i fremtiden, vet jeg hvem jeg vil snakke med! Tusen takk Grethe! - Trine
  • Kjære fine deg, Grethe! Det er ikke så ofte jeg blir satt ut av spill, men det greide du nå igjen og nok en gang ;-) Jeg snakket med deg for 2 år siden der du forteller om mannen jeg kommer til å møte og jeg har forstått at alt kommer til oss når tiden er inne for det og vi er klare. (Akkurat hva du sa den gang). Det syns jeg var litt urettferdig, men skjønner nå veldig godt hva du snakket om... Du tok meg og situasjonen inn KUN ved navnet hans og beskrev både han utseendemessig og energimessig for så å forklare hva vi kunne få som utfordringer i fremtiden, slik at vi begge var forberedt på det. Det er som om du sitter og leser hans og min livshistorie fra en bok, med bilder i av oss begge! Jeg bøyer meg i støvet for jobben du gjør og det er virkelig behagelig å være i samtale med deg! Jeg håper flere ønsker å komme med sine tilbakemeldinger slik at kunder kan få lese og oppdage hvor dyktig og god du er! God klem fra Elisabeth.
  • Vi savnet katten vår som var skadet. Hun hadde vært borte i to dager. Du beskrev stedet hun lå på. Vi lette hele kvelden der vi trodde hun kunne være, og lokket på henne med godteri. I øseregn måtte vi gi opp, men ved midnatt dukket hun opp hjemme. Du sa det kom til å løse seg innen kort tid. Da hun ble borte hadde hun krage rundt halsen. Du sa at denne var borte, men den var faktisk på plass, men knekt. I alle fall er pus tilbake, og vi gleder oss.
  • Tusen takk for hyggelig samtale . Du er flink til å tolke dyr og beskrev min tispe meget godt. Jeg ble ble rolig og fikk endelig svar for å hjelpe henne til å få det slik hun fortjener.
  • Grethe du er fantastisk ! For ca 1 år siden var jeg i kontakt med deg angående mitt kjærlighetsliv og sårede følelser. Du fortalte frem i tid og det du sa stemte. Du bekreftet i dag akkurat den samme intuisjon som jeg føler uten at du visste et ord - helt utrolig. Takk igjen, og de beste anbefalinger for Grethe.
  • Det er noen som treffer godt, står på sitt og Grethe er en av de. Da det gjelder jobb, kjærlighet og klare beskjeder, er dama rå god :)
  • Tok kontakt med Grethe da katten Mario til barnebarna mine ble borte. Han har vært borte i 2 mnd. men Grethe sa han vil dukke opp, også hvor han holdte til. Stemte det. Han kom til rette i dag. Håper Grethe kan få beskjed at nå er rømlingen kommet hjem igjen. Takker Grethe for hjelpen.
  • Vi vil takke Grethe stort for den kjempefine dyresamtalen. Hun klarte å kommunisere veldig godt og med mye hjertevarme, dybde og klokskap. Tusen takk ifra oss :). Hilsen Gråpus og Live.
  • Grethe kan virkelig anbefales på det sterkeste. Alt hun så stemte. Alt fra arbeidet mitt til avdøde kjæledyr. Men mest overrasket ble jeg da hun kunne fortelle meg om bulken på bilen min på høyre side, og at det ikke finnes en enseste ripe i lakken på den. Ja og til og med at sentralstøvsugeren min ikke er i orden. Det er helt sant. Den røk for en uke siden. Mange gode råd fikk jeg også :) De skal jeg huske på :) (har nok spart en del penger der) Tommel opp for deg Grethe .. Og tusen hjertelig takk for en meget hyggelig samtale :) Vi snakkes :)
  • Tusen takk for gode råd og støtte Grethe, du er så trygg og god å prate med 😊 Jeg fikk leiligheten som du sa, og møte med gutten har også vært som du sa ville skje i juni. Nå blir det spennende tid i møte om jeg vil få den roen jeg trenger. Og om den invitasjonen kommer etterhvert. Ringer deg nok igjen, vi snakkes 😊
  • Tusen takk for hjelpsomme, støttende og oppmuntrende ord når jeg var på mitt mest fortvilte. Jeg gjennomførte begge eksamener som du sa jeg skulle og idag kom resultatene med toppkarakter på begge!
  • Takk for gode råd i en vanskelig tid. Rådene du ga meg var gull verdt, og ting har gått min vei. Og jeg fikk medhold i retten, noe du sa jeg ville gjøre. Tusen takk
  • Takk for god hjelp og veiledning! Jeg fikk jobben akkurat som du sa. Seriøs og dyktig dame, som hjalp meg med å finne roen i en stresset situasjon.
  • Kjære Grethe. Det var jeg som slet med forelskelse i ekteskapet, og redd for å skille meg. Også hadde jeg møtt "Ole", og nå er det separasjon på gang. Jeg tok dine råd og innser nå at det har vært det rette hele tiden! Du er fantastisk, nå må du ta vare på deg selv også. Marianne
  • Takker Grethe - I dag fikk du meg til å skjønne mer av meg og min utvikling. Kommer til å ringe deg igjen. Takker for samtalen.