DøgnåpentEtablert i 2002Anonymt og trygt

Døgnåpen telefon:

22 22 66 66
Profilbilde av klarsynte Grethe
Klarsynte Grethe er tilbake 26.6. kl 17:00

Grethe

Mine oppgaver som klarsynt er å hjelpe mennesker og dyr. Kanaliserer energier.

Kode: 787
Se alle
Hei Grete! tusen takk for en superhyggelig samtale med deg. Det roet mammahjertet mitt ganske mye faktisk. Du traff på alt det du snakket om både tilbake i tid og nå. Du hadde en behagelig måte å prate på som gjorde meg rolig. Jeg fikk egentlig bekreftet de tankene jeg selv hadde og det var veldig godt. Kommer nok til å bruke deg flere ganger. Anbefales på det sterkeste :-)
Jeg har vært i samtale med Grete tidligere og hun treffer spikeren på hodet hver gang! Hun vil ikke ha stort med info annet enn hvilket tema jeg ønsker at hun ser på. Via det lille jeg gir henne tar hun inn det eksakte og leser meg som en åpen bok. Grete er etter min mening topp 3 hos Magic! Hun er meget dyktig, ydmyk og god. En føler seg trygg og verdsatt og underveis i samtalen detter kiloene av skuldrene. Jeg føler meg alltid som et nytt menneske etter å ha snakket med henne. Takk gode, fine Grete!! ❤️ Du er fantastisk ❤️ Klemmer fra Elisabeth 🌞
Kjære Grethe 🧡 Jeg har snakket med deg flere ganger i forbindelse med en vanskelig livssituasjon og blir like imponert hver gang. For ei klok, varm, treffsikker og troverdig dame du er 🧡 Du overbeviser fordi du umiddelbart- uten nærmere detaljer og før jeg får sukk for meg- presist og levende beskriver personer og omstendigheter rundt meg. Du gir av hele deg og er genuint opptatt av å gjøre en god jobb. Ærlig- ikke alltid de svarene jeg håper på 😉, men alltid de svarene jeg trenger. Grethe, du står for Integritet og kvalitet. Takk for hjelpen og for at du vil bruke evnene dine på å gjøre en positiv forskjell for andre 🧡💜🧡
I kveld har jeg hatt gleden av å snakke med Grethe. Varm, respektfull og tydelig dame. Opptatt av å svare på spørmålet og ikke bruke energi på ting jeg selv ikke har etterspurt. Tusen takk.:-)
Grete er veldig treffsikker og omsorgsfull i samtalene sine. Tar inn personer og situasjoner på en måte som ikke går an å gjette seg til. Veldig behagelig å prate med, og jeg er alltid roligere etter en samtale med henne. Tusen takk for at du finnes!
Wow for ei dame. Anbefales på det sterkeste! Vi snakkes igjen Grethe .❤
Hei😊 Jeg vil virkelig starte med å si tusen millioner takk for hjelpa du har gitt meg og min familie, i en lit vanskelig situasjon. Vi kom heim fra Alanya på søndag den 11.august og oppdaga at vår kjære pus Ivan hadde kommet seg ut gjennom et vindu i andre etasje (enda vi var helt sikker på at alt var lukket og låst) Da vår huseier var innom en siste gang denne uka på fredag to dager før vi kom hjem og sjekket at alt var bra, da var det med både mat og drikke. Men da vi kom hjem to dager etter så fant vi matoppkast på gulvet på kjøkkenet. Og vi spurte husverten om hun hadde sett det og hun hadde ikke sett noe av det. Så derfor fan vi ut at han måtte ha komme seg ut etter det.. så fredag eller lørdag . Så etter et par dager så valgt jeg å ringe en klarsynt og da fant jeg Grethe😊hadde to virkelige gode samtaler med henne og vi ble ganske rolig etter på.. Så vi tok imot det hu sa og ble enig om hva vi måtte gjøre😉 satt ut kattkassa hans som han hadde brukt og lot døra på stua stå åpen. Mens vi med jevne mellomrom va ut og ropt etter han. Og i morres hva jeg ut for å ta moras røyken og sjekket i stolen hans i garasjen.. og jeg vann ikke rope før jeg hørte mjauing fra et kjegletree som vi har i hagen som også er en plass han liker og ligge.. Jeg svarte han og lettet rundt tre før jeg fan han godt inni.. Og jett om det ble både gledeståra og my kos😍 så idag har han berre vært inn og sovet en del, spist, kost med oss og hunden vår som han er bestekompis med. Han har gått og pippe fra vi kom heim te Ivan kom heim idag😉 så igjen tusen takk Grethe for alle gode ord og råd. Alt du sa stemte godt og utrolig treffsikkert, så hun er ei vi virkelig kan anbefale på det varmeste💕 Så når vi ringte idag for å fortelle at Ivan var kommet hjem så betydd det utrolig my for henne, og vi mente det var rett og rimelig at hun fikk vit at han var kommet hjem siden hun var en utrolig stor hjelp og grunn for at han kom hjem😊 så stor bamse klem fra både mennesker og dyr
Flott lesning og spot on på situasjoner jeg lurte på... Super veileder. Anbefales!
Tusen takk Grethe, katten kom....som du sa tilbake. Litt medtatt, men det skal gå bra. Linda
Takk for en utrolig samtale idag.Du tar inn alt bare ved et navn.Situasjon og fremover fikk jeg avklart og jeg er helt avslappet.Utrolig hvordan du beskriver en person og dens situasjon og gode råd på veien videre.Helt utrolig.Anbefaler å ta en prat med deg.Takk❤💖💗

Om Grethe

Velkommen til min side!

Det er en glede å få utvikle meg hos Magic Circle, og det og kunne få bistå de som velger å la meg få et innblikk i sine liv.

Livets opplevelser har lært meg å stole på meg selv. Takknemlighet og ydmykhet er viktige egenskaper, også som klarsynt. Likeledes respekt for energiene jeg tar inn og jobber med. Livet består av valg og konsekvenser, muligheter og utfordringer. Vi har alle en guide i livet vårt, men å lytte til den stemmen og følge seg selv, er en balansegang. Jeg tror på å gi av mitt hjerte uten forbehold og ikke kreve. Jeg kanaliserer energier og jeg vil helst ikke ha for mye informasjon om deg før jeg åpner opp. Dette for å kvalitetssikre samtalen vår og jobbe profesjonelt. Likevel vil jeg lytte til deg og gi deg den tiden du trenger.

Dyrekommunikasjon kan jeg også være behjelpelig med, men husk at her snakker jeg ærlig og direkte ut ifra dyrets ståsted. Jeg kan også finne bortkomne dyr og mennesker. Jeg kan kun forholde meg til dyreeier/nær familie, når det gjelder informasjon og søk. Det er ikke alltid disse ønsker kontakt, så jeg kan dessverre ikke gi noen garantier.

Vil også nevne at jeg jobber med fjern-rensing av hus, samt drømmetydning. Jeg formidler i visse tilfeller kontakt med dine hjelpere og budskap fra den andre siden.

Velkommen til en samtale med meg i fortrolighet.

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldinger.

Vennlig hilsen
GRETHE

På Magic Magasin kan du lese min artikkel om Omsorg fra den andre siden.

Les mer om de ulike tingene jeg kan hjelpe deg med:
Coaching og veiledning
Drømmetydning
Dyrekommunikasjon
Husrens
Jobb og karriere
Juridisk rådgivning
Kanalisering
Kjærlighet og relasjoner
Klarsynt
Medium / Kontakt med avdøde
Savnede dyr

Mine tilbakemeldinger (292 stk):

Alle tilbakemeldinger er anonymisert og gitt etter en samtale.

  • Hei Grete! tusen takk for en superhyggelig samtale med deg. Det roet mammahjertet mitt ganske mye faktisk. Du traff på alt det du snakket om både tilbake i tid og nå. Du hadde en behagelig måte å prate på som gjorde meg rolig. Jeg fikk egentlig bekreftet de tankene jeg selv hadde og det var veldig godt. Kommer nok til å bruke deg flere ganger. Anbefales på det sterkeste :-)
  • Jeg har vært i samtale med Grete tidligere og hun treffer spikeren på hodet hver gang! Hun vil ikke ha stort med info annet enn hvilket tema jeg ønsker at hun ser på. Via det lille jeg gir henne tar hun inn det eksakte og leser meg som en åpen bok. Grete er etter min mening topp 3 hos Magic! Hun er meget dyktig, ydmyk og god. En føler seg trygg og verdsatt og underveis i samtalen detter kiloene av skuldrene. Jeg føler meg alltid som et nytt menneske etter å ha snakket med henne. Takk gode, fine Grete!! ❤️ Du er fantastisk ❤️ Klemmer fra Elisabeth 🌞
  • Kjære Grethe 🧡 Jeg har snakket med deg flere ganger i forbindelse med en vanskelig livssituasjon og blir like imponert hver gang. For ei klok, varm, treffsikker og troverdig dame du er 🧡 Du overbeviser fordi du umiddelbart- uten nærmere detaljer og før jeg får sukk for meg- presist og levende beskriver personer og omstendigheter rundt meg. Du gir av hele deg og er genuint opptatt av å gjøre en god jobb. Ærlig- ikke alltid de svarene jeg håper på 😉, men alltid de svarene jeg trenger. Grethe, du står for Integritet og kvalitet. Takk for hjelpen og for at du vil bruke evnene dine på å gjøre en positiv forskjell for andre 🧡💜🧡
  • I kveld har jeg hatt gleden av å snakke med Grethe. Varm, respektfull og tydelig dame. Opptatt av å svare på spørmålet og ikke bruke energi på ting jeg selv ikke har etterspurt. Tusen takk.:-)
  • Grete er veldig treffsikker og omsorgsfull i samtalene sine. Tar inn personer og situasjoner på en måte som ikke går an å gjette seg til. Veldig behagelig å prate med, og jeg er alltid roligere etter en samtale med henne. Tusen takk for at du finnes!
  • Wow for ei dame. Anbefales på det sterkeste! Vi snakkes igjen Grethe .❤
  • Hei😊 Jeg vil virkelig starte med å si tusen millioner takk for hjelpa du har gitt meg og min familie, i en lit vanskelig situasjon. Vi kom heim fra Alanya på søndag den 11.august og oppdaga at vår kjære pus Ivan hadde kommet seg ut gjennom et vindu i andre etasje (enda vi var helt sikker på at alt var lukket og låst) Da vår huseier var innom en siste gang denne uka på fredag to dager før vi kom hjem og sjekket at alt var bra, da var det med både mat og drikke. Men da vi kom hjem to dager etter så fant vi matoppkast på gulvet på kjøkkenet. Og vi spurte husverten om hun hadde sett det og hun hadde ikke sett noe av det. Så derfor fan vi ut at han måtte ha komme seg ut etter det.. så fredag eller lørdag . Så etter et par dager så valgt jeg å ringe en klarsynt og da fant jeg Grethe😊hadde to virkelige gode samtaler med henne og vi ble ganske rolig etter på.. Så vi tok imot det hu sa og ble enig om hva vi måtte gjøre😉 satt ut kattkassa hans som han hadde brukt og lot døra på stua stå åpen. Mens vi med jevne mellomrom va ut og ropt etter han. Og i morres hva jeg ut for å ta moras røyken og sjekket i stolen hans i garasjen.. og jeg vann ikke rope før jeg hørte mjauing fra et kjegletree som vi har i hagen som også er en plass han liker og ligge.. Jeg svarte han og lettet rundt tre før jeg fan han godt inni.. Og jett om det ble både gledeståra og my kos😍 så idag har han berre vært inn og sovet en del, spist, kost med oss og hunden vår som han er bestekompis med. Han har gått og pippe fra vi kom heim te Ivan kom heim idag😉 så igjen tusen takk Grethe for alle gode ord og råd. Alt du sa stemte godt og utrolig treffsikkert, så hun er ei vi virkelig kan anbefale på det varmeste💕 Så når vi ringte idag for å fortelle at Ivan var kommet hjem så betydd det utrolig my for henne, og vi mente det var rett og rimelig at hun fikk vit at han var kommet hjem siden hun var en utrolig stor hjelp og grunn for at han kom hjem😊 så stor bamse klem fra både mennesker og dyr
  • Flott lesning og spot on på situasjoner jeg lurte på... Super veileder. Anbefales!
  • Tusen takk Grethe, katten kom....som du sa tilbake. Litt medtatt, men det skal gå bra. Linda
  • Takk for en utrolig samtale idag.Du tar inn alt bare ved et navn.Situasjon og fremover fikk jeg avklart og jeg er helt avslappet.Utrolig hvordan du beskriver en person og dens situasjon og gode råd på veien videre.Helt utrolig.Anbefaler å ta en prat med deg.Takk❤💖💗
  • Takk Grethe for den fine samtalen og den gode innsikten du ga meg og som jeg fikk klarhet i, i forhold til situasjonen i livet mitt. Det var spot on og hjalp meg til å løse noe som måtte løses følelsesmessig. Jeg anbefaler deg på det varmeste.
  • Vi vill tacka Grethe för det fantastiska husdjursamtalet. Hon lyckades kommunicera mycket bra och med mycket hjärtavärme, djup och visdom. Tack så mycket :). Hälsningar Gråpus och Live.
  • Kontaktade Grethe när mina barnbarns katt Mario försvann. Han har varit borta i två månader, men Grethe sa att han skulle dyka upp där han bodde. Det stämde. Han kom hem idag. Hoppas Grethe kan få höra att rymlingen har återvänt hem. Tack Grethe för din hjälp.
  • Grethe kan verkligen rekommenderas starkt. Allt hon såg stämde. Allt från mitt arbete till avlidna husdjur. Men mest förvånad var jag när hon kunde berätta om bucklan på min bil på höger sidan, och att det inte finns en enda repa i lacken på den. Många bra tips fick jag också :) De ska jag komma ihåg :) (sparar förmodligen lite pengar där) Tummen upp för dig Grethe .. Och tusen tack för ett mycket trevligt samtal :) Vi hörs :) Grethe kan virkelig anbefales på det sterkeste. Alt hun så stemte. Alt fra arbeidet mitt til avdøde kjæledyr. Men mest overrasket ble jeg da hun kunne fortelle meg om bulken på bilen min på høyre side, og at det ikke finnes en enseste ripe i lakken på den. Ja og til og med at sentralstøvsugeren min ikke er i orden. Det er helt sant. Den røk for en uke siden. Mange gode råd fikk jeg også :) De skal jeg huske på :) (har nok spart en del penger der) Tommel opp for deg Grethe .. Og tusen hjertelig takk for en meget hyggelig samtale :) Vi snakkes :)
  • Kära Grethe. Det var jag som kämpade med att bli kär i äktenskapet och rädd för att skilja. Jag hade också träffat "Ole" och nu pågår en separation. Jag tog ditt råd och inser nu att det har varit rätt hela tiden! Du är fantastisk, nu måste du ta hand om dig själv också. Marianne